Q&A

LOGO, BILLEDE OG/ELLER TEKST

Hvad skal vi sende til jer?
I første omgang er det ok, hvis I sender et screenshot af jeres logo, så vi har noget at tale ud fra. Ved endeligt tryk skal I sende jeres logo i enten Ai, eps eller pdf format / vectorgrafik.
Hvis I har noget tekst udover jeres logo, som I ønsker skrevet i en særlig skrifttype/fonte medsendes det til os.
Når vi har modtaget alt, der skal trykkes på jeres folie, laver vi et udkast på en korrektur, som I skal godkende. Først når I har godkendt korrekturen, bliver ordren sat i gang.

Hvilken opløsning skal vores logo være i?
For at sikre det bedst mulige tryk skal jeres logo leveres i en høj opløselig fil, minimum 300 dpi.
Hvis I er i tvivl, så dobbelttjekker vi altid opløsning og kvalitet, når vi modtager jeres logo.

Hvor mange trykfarver må vi have?
Vi trykker digitalt, så grundlæggende må I have ligeså mange trykfarver I ønsker.
Et gradient farveforløb (farver blendet ind i hinanden) er intet problem på digitalt tryk.

Trykker I på forskellige materialer?
Ja, vi trykker meget på fleksible folier OPP, BOBB, i transparente (klar), hvid og metalliseret folier, papir o.l.

Kan I pakke vores produkter?
Ja, som udgangspunkt pakker vi alle typer af varer, dog ikke flydende væsker, pulver, rasp lignende produkter og stærkt ætsende produkter.

Kan I hjælpe os med sparring?
Ja. Når vi modtager jeres logo/tekst, kommer vi altid med input til, hvordan I opnår det bedste resultat.

MINIMUM BESTILLING

Hvad er minimumsbestilling?
Minimumsbestilling afhænger af opgavens konkrete art men den typiske minimumsbestilling er 1.000 stk.

Er der en maksimumbestilling?
Nej. Vi har kapaciteten til at trykke folie og pakke store ordrer.

PRISER

Hvad er prisen?
Prisen afhænger af den enkelte bestilling da antal enheder, størrelse, indhold o.l. har indflydelse på prisen.

Er der mængderabat?
Ja, vi giver altid mængderabat. Jo flere enheder I bestiller, desto billigere.

Er der gebyrer?
Nej, der er ingen gebyrer men der vil altid blive opkrævet en fragtomkostning afhængig af den geografiske leveringsadresse.

SMAGSVARIANTER

Kan vi selv sammensætte det indhold vi ønsker?
Ja, I kan frit vælge produkter og hvordan de skal pakkes.

Kan vi få andre chips- og snackprodukter end jeres standard produkter?
Ja, vi kan tilbyde forskellige andre chips- og snackprodukter, f.eks. gourmet chips med hindbærsmag, sort trøffel, Himalaya salt og flere andre varianter. Spørg for yderligere oplysninger.

LEVERING OG YDEREMBALLAGE

Hvad er leveringstiden?
Den typiske leveringstid er mellem 12 til 15 arbejdsdage, fra modtagelse af ordre og godkendt korrektur. Leveringstiden afhænger ligeledes af ordrens størrelse. Ved større ordrer må der forventes længere leveringstid.

Hvordan sendes varerne?
Varerne sendes enten med Danske Fragtmænd eller transportfirmaet Brink.

Hvad bliver varerne leveret i?
Standardleveringen er løsvægt i 1-lags papkasser.

HOLDBARHED OG OPBEVARING

Hvad er holdbarheden på produkterne?
Holdbarheden på de enkelte produkter varierer men den typiske holdbarhedstid på chips- og snackprodukter er op til 6 måneder, hvis produkterne opbevares korrekt.

Hvordan skal varerne opbevares?
Chips- og snackprodukter skal opbevares tørt, mørkt og ved stuetemperatur eller derunder. Spørg for yderligere oplysninger.